torsdag 1 mars 2012

Torsdagskväll

Hej. Ja då var det torsdagskväll igen och ännu en vecka till minnet. Tiden går ju så otroligt snabbt. Snart står det inte på förrän man står på knä i rabatterna och pysslar om blommorna eller skördar rabarber. Börjar faktiskt längta lite till en riktigt god smulpaj nu med färska rabarber. Kanske får bli en nödlösning med frysta snart iallafall.

Denna torsdagskväll har jag bara ägnat åt lite glassmet. Ska ha glassen till en kommande middag och det är bra att ta till när man har grädde som håller på att gå ut ur datum. Ikväll blev det bara vanlig vaniljglass.

Har även ägnat lite tid till planeringen av mina älskade föräldrars födelsedagstårta. Båda fyller 50 år i sommar och det blir storkalas. Så roligt att få göra en lite större tårta. Har lite ideér i huvudet och hoppas det blir bra. Hur som helst vill jag att den ska bli något extra!

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Ännu en arbetsdag imorgon sen åker jag och älsklingen till Paris! Ska bli så otroligt mysigt. Antar att det kommer bli en och annan fika där nere. Bilder kommer troligtvis när vi kommer hem.

Må så gott alla där ute!

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar