söndag 28 december 2014

Pralinaskar

Hej på er.
Det är många som frågat om mall till pralinaskarna jag gjorde i julklapp. Tänkte jag skulle scanna in dom så det bara var för er att skriva ut dom och klippa efter min mall. Men då jag inte får till det så hoppas jag att ni kan kolla på måtten och utgå från det. Hör av er om ni skulle vilja att jag mailar över mallen istället.



Jag använde overhead film för den genomskinliga delen. Självklart kan man ju hoppa över och göra ett helt lock men jag tyckte det var lite roligt när man såg vad som var i utan att behöva öppna. Klistermärkena är från Panduro. Askarna tar lite tid att göra mem det är inte svårt. Rita upp mönstret. Klipp ut, vik alla kanter och limma ihop. Sedan är dom bara att fylla med ljuvliga praliner.

Lycka till.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar