onsdag 28 september 2011

Mys-söndag.

I söndags gjorde jag och sambon något som jag tycker är något av det mysigaste som finns en härlig höstdag. Vi tog svampkorgen och fika med oss upp i skogen och njöt av en riktigt härlig dag utonhus. I fikakorgen låg det hemmagjorda chokladmuffins med mjölkchoklad och kaffe. Recept och bilder på muffinsen kommer inom kort.

Nu är det bara att ladda om för lördagen. Har fått äran att göra en kompis dotters doptårta. Har blivit lite rosor och rosblad gjorda ikväll. Nu ligger jag dock i soffan med feber och halsont. Inte så otippat med tanke på att alla är lite förkylda just nu. Hoppas verkligen att jag är piggare till lördagen så jag orkar gå på dopet också.

Nej nu ska jag ta och dricka lite te och bädda ner mig. Vi hörs snart igen.

Ha det gott alla där ute. Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar